مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 مهر 1398 ساعت 12:042019-10-16اقتصادي

معرفی کارواش های فاقد چاه آب به دادستانی


بیش از 50 درصد چاه های دشت اسدآباد همدان به کنتور هوشمند و حجمی مجهز است به طوریکه از این حیث در بین شهرستانهای استان همدان رتبه نخست را کسب کرده ایم.

- فرماندار شهرستان اسدآباد گفت: بیش از 50 درصد چاه های دشت اسدآباد همدان به کنتور هوشمند و حجمی مجهز است به طوریکه از این حیث در بین شهرستانهای استان همدان رتبه نخست را کسب کرده ایم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مجید درویشی در شورای حفاظت از منابع آب شهرستان اسدآباد، تعداد چاه های آب سطح شهرستان اعم از شرب، صنعتی و کشاورزی را 1400 حلقه برشمرد و افزود: تا کنون از این تعداد، 668 حلقه چاه به کنتور هوشمند مجهز شده و در سند راهبردی 3 ساله در برنامه ششم توسعه استان برای این شهرستان 50 فقره کنتور هوشمند اختصاص داده شده که از این تعداد کنتور 39 فقره نصب شده و نصب مابقی نیز تا پایان سال محقق خواهد شد.

وی با اشاره به وجود تعداد 300 حلقه چاه غیرمجاز در اسدآباد تصریح کرد: از این تعداد چاه های غیرمجاز تا کنون 243 حلقه مسدود شده و مابقی نیز در حال اخذ پروانه بوده و یا در دست اقدام در راستای انسداد توسط امور آب شهرستان قرار دارند.

درویشی در ادامه با اشاره به برخی از مشاغل پرآب بر در سطح شهر اسدآباد و تعیین تکلیف این موارد خاطرنشان کرد: کارواش ها از جمله مشاغل پرآب بر در سطح شهر اسدآباد بوده که متأسفانه برخی از این کا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معرفی کارواش های فاقد چاه آب به دادستانی

معرفی کارواش های فاقد چاه آب به دادستانی