مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 مهر 1398 ساعت 11:312019-10-16سياسي

واکنش سازمان هواپیمایی به انتشار خبر توقف فعالیت


سازمان هواپیمایی در واکنش به انتشار خبر توقف فعالیت این سازمان در پی بروز سانحه سقوط هواپیمای ATR اعلام کرد: این سازمان نماینده حاکمیت در صنعت حمل و نقل هوایی و تابع قوانین و مقررات داخلی و بین المللی بوده و براساس قانون وظیفه بررسی سوانح بر عهده این سازمان .

- سازمان هواپیمایی در واکنش به انتشار خبر توقف فعالیت این سازمان در پی بروز سانحه سقوط هواپیمای ATR اعلام کرد: این سازمان نماینده حاکمیت در صنعت حمل و نقل هوایی و تابع قوانین و مقررات داخلی و بین المللی بوده و براساس قانون وظیفه بررسی سوانح بر عهده این سازمان وهدف محوری آن پیشگیری از سوانح آتی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اخیرا اخباری در رسانه ها به نقل از یکی از ممیزهای سازمان هواپیمایی منتشر شده مبنی بر اینکه در راستای پرونده سقوط هواپیمای ATR شرکت هواپیمایی آسمان در 29 بهمن ماه سال 1396، حکمی از سوی دادگستری اعلام شده که بر اساس آن فعالیت رییس سازمان هواپیمایی توسط دادگاه بدوی متوقف شده است.

در پی انتشار این خبر، روابط عمومی سازمان هواپیمایی اعلام کرد: قابل انکار نیست که در بررسی سانحه ATR آسمان 29 بهمن 96 تمامی مراحل بررسی سانحه همکاری های تنگاتنگی با مراجع قضایی صورت گرفته که کماکان ادامه دارد و نتایج بررسی هم مرحله به مرحله در اختیار مسئولان قضایی قرار گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش سازمان هواپیمایی به انتشار خبر توقف فعالیت

واکنش سازمان هواپیمایی به انتشار خبر توقف فعالیت