مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 مهر 1398 ساعت 10:562019-10-16اقتصادي

توسعه 1250 تنی ظرفیت انبارهای شبکه تعاون روستایی یزد


مدیر کل تعاون روستایی استان یزد از افزایش ظرفیت انبارهای فنی و مهندسی شبکه تعاون روستایی و کشاورزی استان به میزان 1250 تن در شش ماهه اول امسال خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، یداله جوادپور در مورد ایجاد و تجهیز ظرفیت های فنی مهندسی شبکه تعاون روستایی و کشاورزی استان در سال جاری، تصریح کرد: در این مدت تعداد سه طرح از زیرساخت های شبکه شامل مراکز عرضه و خرید محصولات کشاورزی و دامی ایجاد، تکمیل، تجهیز و استاندارد سازی شده است.

به گفته وی، همچنین طی شش ماهه نخست امسال تعداد دو واحد از صنایع فنی، تبدیلی، تکمیلی و تولیدی شبکه شامل واحد مرغداری شرکت تعاونی روستایی امید بهاباد و ایستگاه جمع آوری شیر شرکت تعاونی دامداران شهرستان یزد تکمیل و تجهیز شده است.

جوادپور افزود: در راستای توسعه ظرفیت های فنی مهندسی شبکه تعاون روستایی و کشاورزی استان در این مدت یک هزار و 250 تن به ظرفیت انبارهای فنی و مهندسی این شبکه ی تعاونی در شهرستان بهاباد و بافق افزوده و تعداد 11 دستگاه ماشین آلات، ادوات و دنباله بندهای کشاورزی نیز در بین کشاورزان استان توزیع شده است.

این مسئول نقش موثر و قابل توجه زیرساخت های این حوزه در تکمیل زنجیره تولید، برداشت، جمع آوری، بسته بندی، فرآوری و بازار رسانی محصولات کشاورزی و دامی استان را یاداور شد و بیان کرد: شبکه تعاونی ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه 1250 تنی ظرفیت انبارهای شبکه تعاون روستایی یزد

توسعه 1250 تنی ظرفیت انبارهای شبکه تعاون روستایی یزد