مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 مهر 1398 ساعت 10:562019-10-16اجتماعي

خروج 145 هزار و ورود 25 هزار زائر از مرز خسروی


فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: از 15 مهر تا ساعت 13 امروز (24 مهر) 145 هزار نفر از طریق مرز خسروی عازم کربلای معلی شده اند.

- فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: از 15 مهر تا ساعت 13 امروز (24 مهر) 145 هزار نفر از طریق مرز خسروی عازم کربلای معلی شده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سردار علی اکبر جاویدان با اشاره به تردد روان زوار در مرز خسروی گفت: در این مدت 25 هزار زائر نیز پس از شرکت در مراسم اربعین از طریق مرز خسروی وارد کشور شده اند.

وی با بیان اینکه مرز خسروی برای خروج و همچنین ورود زائران اربعین آمادگی کامل دارد، گفت: با توجه به فاصله نزدیک این مرز تا عتبات عالیات و فراهم بودن زیرساخت های لازم، به زائران توصیه می کنیم از این مرز تردد کنند.

جاویدان تصریح کرد: همه ظرفیت های حمل و نقل نیز برای تردد هرچه روانتر زائران بکارگیری شده تا زوار با کمترین زحمت و مشکل به شهرهای خود بازگردند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: پلیس تا پایان مراسم اربعین در کنار زائران حضور دارد و همه توان خود را بکار بسته تا زائران بدون هیچ دغدغه ای سفر معنوی اربعین را بجا آورند.

وی در پایان از زائران نیز خواست ر هنگام بازگشت تحت هیچ شرایطی هنگام خستگی رانندگی نکنند و پس از استراحت لازم به ادامه مسیر بپردازند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خروج 145 هزار و ورود 25 هزار زائر از مرز خسروی

خروج 145 هزار و ورود 25 هزار زائر از مرز خسروی