مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 مهر 1398 ساعت 10:542019-10-16حوادث

انهدام یک باند قاچاق پرنده درخراسان رضوی


مدیر کل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی از انهدام یک باند قاچاق پرنده و کشف 20 پرنده ارزشمند شکاری در این استان خبرداد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی، تورج همتی گفت: مأموران یگان حفاظت محیط زیست این استان در فصل بازگیری تاکنون 10 صیاد متخلف را در شهرستان های زاوه، درگز، کلات و سرخس به جرم صید پرندگان شکاری دستگیر و تحویل قانون داده اند.

مدیر کل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی افزود: متخلفان غیر بومی و از استان های جنوبی کشور بودند و از آنها پنج بهله بالابان، 15بهله دلیجه و تعدادی پرنده طعمه از قبیل قمری، فاخته و کبوتر وحشی کشف و ضبط کرده اند.

وی درخصوص ابزار و ادوات شکار و صید مکشوفه از متهمان به تعدادی تور پرنده گیری، چندین رشته طناب و شبچه (نوعی دام است و به پشت کبوتر بسته می شود) اشاره کرد و افزود: یک دستگاه خودرو سواری پراید و 2 دستگاه موتور سیکلت نیز از متخلفان توقیف شده است.

همتی همچنین به معدوم سازی بیش از 10 مورد کوخت (که نوعی سازه به عنوان دام پرنده گیری است) اشاره کرد و افزود: برای متخلفان تشکیل پرونده شده و به مراجع قضایی معرفی شده اند.

مدیرکل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی همچنین گفت: در بین متخلفان دستگیر شده، یک باند قاچاق پرندگان شکاری که با همدستی افراد محلی در شه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انهدام یک باند قاچاق پرنده درخراسان رضوی

انهدام یک باند قاچاق پرنده درخراسان رضوی