مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 مهر 1398 ساعت 10:492019-10-16سياسي

آمریکا اهمیتی برای نظامات بین المللی قائل نیست


رفتارهای آمریکا حاکی از آن است که وقعی به نظامات بین المللی نمی نهد و به تعهدات بین المللی کاری ندارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از خانه ملت، علی لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی در حاشیه برگزاری اجلاس IPU، در جمع کارکنان سفارت ایران در صربستان سخنرانی کرد.

رییس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در این سفر شاهد علاقه مندی دولت و ملت صربستان به همکاری با ایران بوده است، گفت: سفر به صربستان بخش های مختلفی داشت؛ ابتدا بخش مربوط به کنفرانس بین المجالس بود که موضوع مهمی را در دست بررسی قرار داد و آن اینکه چگونه می توان از حقوق و نظامات بین المللی صیانت کرد؟ لاریجانی افزود: این دستورکار در شرایطی به بحث گذاشته شد که سیاست های آمریکا یکی از لبه های پرتگاه برای حقوق و نظامات است.

آمریکا اهمیتی برای نظامات بین المللی قائل نیست وی ادامه داد: رفتارهای آمریکا حاکی از آن است که وقعی به نظامات بین المللی نمی نهد و به تعهدات بین المللی کاری ندارد، بنابراین رفتارها در صحنه بین المللی آشفتگی ایجاد کرده است و فقط هم به ایران منوط نمی شود، بلکه آمریکا بسیاری از گفت وگوها و معاهدات را زیرپا می گذارد، حال اگر این بی تعهدی را بقیه نیز داشته باشند، چه سرنوشتی در انتظار بشریت بود؟ لاریجانی با بیان مثالی ادامه داد: مثلا آمریکا از معاهده با ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمریکا اهمیتی برای نظامات بین المللی قائل نیست

آمریکا اهمیتی برای نظامات بین المللی قائل نیست