مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 مهر 1398 ساعت 10:262019-10-16سياسي

راهپیمایی اربعین بیانگر اقتدار اسلام در برابر جهان کفر است


نماینده رهبر معظم انقلاب در شورای عالی امنیت ملی، اربعین را بیانگر اقتدار اسلام در برابر جهان کفر دانست و گفت: مسلمانان بار دیگر شکوه عظمت و همدلی خود را پیش چشم جهانیان به نمایش درآوردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سعید جلیلی در حاشیه بازدید از پایانه مرزی خسروی اظهار کرد: علی رغم همه جوسازی های دشمنان و تلاش آنها برای کم اهمیت جلوه دادن مراسم اربعین، امسال شاهد رشد چشمگیر زائران بودیم.

وی افزود: حضور پرشور زوار در مرزهای چهارگانه کشور خصوصا مرز خسروی که برای اولین بار به روی زائران اربعین گشوده شد، تمامی برنامه های دشمنان را نقش برآب کرد.

جلیلی تصریح کرد: ملت بزرگ ایران و دیگر امت های اسلامی بازهم حماسه آفرین شدند و ثابت کردند سیاست های ضددینی و مذهبی دشمنان کوچکترین خللی در عزم و اراده آنها پدید نمی آورد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام همچنین در دیدار با معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه، از امنیت ایجاد شده توسط ماموران نیروی انتظامی ابراز رضایت کرد و گفت: قدردان زحمات و تلاش های مجاهدانه پلیس هستیم.

وی تصریح کرد: انبوه زائران در امنیت و آرامش کامل روانه کربلای معلی شدند و پس از زیارت قبور مطهر ائمه اطهار(ع) در صحت و سلامتی به کشور بازگشتند که این آرامش را مرهون حضور پلیس و دیگر نیروهای امنیتی کشور هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهپیمایی اربعین بیانگر اقتدار اسلام در برابر جهان کفر است

راهپیمایی اربعین بیانگر اقتدار اسلام در برابر جهان کفر است