مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 مهر 1398 ساعت 10:262019-10-16اقتصادي

74درصدمصوبات ستادتسهیل به بخشودگی جرائم تامین اجتماعی اختصاص دارد


مدیرکل دفتر جذب و حمایت از سرمایه گذاری استانداری تهران گفت: 74 درصد مصوبات ستاد تسهیل استان تهران به بخشودگی جرائم تامین اجتماعی اختصاص دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد چالویی ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به وضعیت ستاد تسهیل و رفع موانع تولید اظهار داشت: تعداد جلسات برگزار شده ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در 6 ماهه اول سال جاری با حضور استاندار 7 جلسه و با حضور معاون اقتصادی استاندار 57 جلسه بوده است.

وی ادامه داد: تعداد مصوبات کارگروه تسهیل رفع و موانع تولید 1962 مصوبه بوده که که 918 مصوبه اجرا و 1044 مورد در دست اقدام و پیگیری است و عمده مصوبات با توجه به بخشنامه بخشودگی جرائم تامین اجتماعی به حوزه تامین اجتماعی اختصاص دارد.

مدیرکل دفتر جذب و حمایت از سرمایه گذاری استانداری تهران سپس بیان کرد: 4/7 درصد مصوبات مربوط به سرمایه در گردش، 4 درصد مربوط به سرمایه ثابت، 8/7 درصد مصوبات مربوط به استمحال، 3/ 74 درصد مربوط به بخشودگی جرائم تامین اجتماعی، 4 درصد مربوط به امور مالیاتی و 6/12 درصد مربوط به سایر موارد می باشد.

چالویی در مورد بخشودگی جرائم تامین اجتماعی گفت: در مورد تمدید بخشنامه بخشودگی جرائم تامین اجتماعی که فرصت 3 ماهه داشته مکاتبه شده و در ستاد ملی تسهیل مصوب شده اما نیاز به مصوبه هیئت وزیران دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

74درصدمصوبات ستادتسهیل به بخشودگی جرائم تامین اجتماعی اختصاص دارد

74درصدمصوبات ستادتسهیل به بخشودگی جرائم تامین اجتماعی اختصاص دارد