مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 مهر 1398 ساعت 10:202019-10-16سياسي

تجدید پیمان فرماندهان و مسئولان عقیدتی سیاسی ارتش با امام راحل


شماری از فرماندهان و مسئولان عقیدتی سیاسی ارتش با حضور در مرقد مطهر بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی با آرمان های امام راحل تجدید پیمان کردند.

- معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی در این مراسم گفت: دشمنان در حوزه جنگ نرم دارای امکانات به روز هستند و سازمان عقیدتی و سیاسی ارتش نیز باید از این فناوری های نوین برخوردار باشد.

امیر دریادار سیاری افزود: چابکی، کارآمدی و پاسخگویی در شرایط مختلف جنگ نرم باید در دستور کار سازمان عقیدتی و سیاسی ارتش جمهوری اسلامی باشد و این سازمان باید بتواند با قدرت جنگ نرم و سخت دشمنان مقابله کند.

وی شهادت طلبی، ایثارگری و ولایت مداری را از مولفه های برترسازی جمهوری اسلامی برشمرد و گفت: رزمندگان ما در هشت سال دفاع مقدس با این شاخصه ها در مقابل بسیاری از زیاده خواهی های دشمنان ایستادند.

معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی تصریح کرد: امروز کشور در حوزه قدرت سخت یعنی تجهیزات نظامی کاملا خودکفا شده است و توان بازدارندگی بالایی دارد.

امیر دریادار سیاری عنوان کرد: قدرت نیمه سخت جمهوری اسلامی ایران نیز با داشتن نیروهای مومن، انقلابی و متعهد در شرایط خوبی است به گونه ای که که در چند سال اخیر دشمنان نتوانستند با تحریم و تهدید هیچ خللی در کشور ایجاد کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجدید پیمان فرماندهان و مسئولان عقیدتی سیاسی ارتش با امام راحل

تجدید پیمان فرماندهان و مسئولان عقیدتی سیاسی ارتش با امام راحل