مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 مهر 1398 ساعت 09:372019-10-16ورزشي

ما هم بهاری داشتیم


«شاید 20 سال دیگر باید برای مردم ایران سند رو کرد تا باور کنند واقعا فوتبال ما در دوره ای 3 بازیکن در بایرن مونیخ داشته که بازی هم کم و بیش به آنها می رسیده است.

- شاید 20 سال دیگر باید برای مردم ایران سند رو کرد تا باور کنند واقعا فوتبال ما در دوره ای 3 بازیکن در بایرن مونیخ داشته که بازی هم کم و بیش به آنها می رسیده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رسول بهروش در یادداشتی در روزنامه همشهری نوشت: دعوت از مهدی مهدوی کیا برای بازی خداحافظی رافائل فان درفارت، البته که اتفاق خیلی بزرگ و قابل افتخاری نیست، اما می شود از آن به عنوان آخرین رگه های اعتبار برون مرزی برای فوتبال باشگاهی ایران یاد کرد.

همنشینی شامگاهی کیا با بزرگان، میراث به جا مانده از روزهایی است که لژیونرهای فوتبال ایران برای خودشان در اروپا عزت و احترامی داشتند، در تیم های درست و حسابی توپ می زدند و با ستاره های بزرگ و نامی آیند و روند می کردند.

خیلی دور نیست سال هایی که بوندسلیگای آلمان پاتوق پیش پا افتاده فوتبالیست های ایرانی بود.

در آن دوره از بس لژیونر می فرستادیم آنجا، برخی روشنفکرهای ناشکر تریپ غرولند برداشته بودند که چرا فقط آلمان؟ و چرا انگلیس و اسپانیا و ایتالیا نه؟ هنوز لذت عصر شنبه هایی که منتظر گلزنی دایی و کیا و کریمی در بوندسلیگا می ماندیم، زیر دندان خیلی از هوادار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ما هم بهاری داشتیم

ما هم بهاری داشتیم