مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 مهر 1398 ساعت 09:372019-10-16پزشكي

اهدای 30 نشان ایمنی به محصولات تولیدی فارس


شیراز_معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی گفت: طی 18 ماه گذشته شش هزار نمونه برداری از هفت هزار واحد تولیدی فارس صورت گرفته و 30 محصول نشان ایمنی دریافت کرده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمدجواد خشنود چهارشنبه در نشستی خبری بیان کرد: معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی شیراز پس از تهران در جایگاه دوم کشور قرار گرفته و شعار امسال هفته غذا در جهان اقدامات آینده را می سازد برنامه غذایی سلامت بخش برای دنیایی خالی از گرسنگی است.

وی در خصوص شعار هفته غذا اضافه کرد: شعار داخلی نیز اصلاح الگوی غذا برای حفظ و ارتقای سلامت است.

او با اشاره به واحد های تولیدی تحت نظارت این معاونت عنوان کرد: 892 واحد تحت نظر این معاونت هستند و در جهت صدور پروانه ها تنها 12 روز زمان می برد البته پس از بررسی های صورت گرفته از میان تمامی ارزیابی ها تنها 5 درصد عدم انطباق بوده اند 4 محصول تراریخته به صورت قانونی وارد کشور می شود معاون نظارت بر مواد غذایی، آرایشی و بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: چهار محصول تراریخته نظیر سویا، گندم ، ذرت و کلزا محصولاتی هستند که به صورت قانونی وارد کشور می شوند.

محمدمهدی رزمجویی اضافه کرد: در خصوص تراریخته ها اطلاعات اشتباهی در اختیار افراد قرار گرفت و در راستای بررسی و ارزیابی این محصولات کمیته ای در کشور فعالیت دار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهدای 30 نشان ایمنی به محصولات تولیدی فارس

اهدای 30 نشان ایمنی به محصولات تولیدی فارس