مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 مهر 1398 ساعت 09:352019-10-16بين الملل

لودریان به عراق می رود


وزیر امور خارجه فرانسه امروز (چهارشنبه) اعلام کرد، به زودی به عراق خواهد رفت تا درباره چهارچوب قضایی محاکمه افراط گرایانی که در سوریه بازداشت هستند، - وزیر امور خارجه فرانسه امروز (چهارشنبه) اعلام کرد، به زودی به عراق خواهد رفت تا درباره چهارچوب قضایی محاکمه افراط گرایانی که در سوریه بازداشت هستند، مذاکره کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ژان ایو لودریان، وزیر امورخارجه فرانسه در جریان مصاحبه با شبکه تلویزیونی بی اف ام به تروریست های داعشی که در کمپ های تحت کنترل کردها در شمال شرق سوریه بازداشت هستند، اشاره کرد و گفت: موضوع گفت وگو با مقامات عراقی دستیابی به یک سیستم قضایی است که طبق آن تمامی تروریست های بازداشت شده داعشی از جمله شبه نظامیان فرانسوی محاکمه شوند.

دیپلمات ها و مقامات به خبرگزاری رویترز گفتند، به دنبال درگرفتن درگیری های تازه در سوریه که خطر فرار یا بازگشت شبه نظامیان داعشی به کشورهایشان را به وجود آورده، کشورهای اروپایی در تلاشند تا هرچه سریع تر برنامه ای تهیه کرده و هزاران شبه نظامی خارجی داعشی را از کمپ های زندان سوریه به عراق منتقل کنند.

لودریان گفت: در حال حاضر نیاز به یک سیستم قضایی ویژه است و این موضوعی است که ما با مقامات عراقی درباره آن مذاکره خواهیم کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لودریان به عراق می رود

لودریان به عراق می رود