مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 مهر 1398 ساعت 09:182019-10-16دانش

40 درصد رشد پذیرش در دانشگاه آزاد اسلامی یزد در سال تحصیلی جدید


رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد با اشاره به تخفیف 50 درصدی شهریه برای دانشجویان این دانشگاه، گفت: دانشگاه آزاد اسلامی یزد امسال در بحث پذیرش دانشجو، - معصومه طباطبایی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس از یزد، بابیان اینکه در حال حاضر بیش از 9 هزار دانشجو در مقاطع مختلف تحصیلی در دانشگاه آزاد اسلامی یزد مشغول به تحصیل هستند گفت: امسال در جذب دانشجو رشد بسیار خوب و مطلوبی را شاهد بودیم، به طوری که نسبت به سال گذشته در مدت مشابه 40 درصد رشد داشتیم.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد خاطرنشان کرد: این دانشگاه یکی از دانشگاه های آزاد ممتاز در سطح کشور است که هرساله دانشجویان متعددی را پذیرش و همچنین در رشته های مختلف تحصیلی فارغ التحصیل می کند.

وی بابیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد در کنار تحصیل به اشتغال دانشجویان نیز توجه خاص و ویژه ای دارد، اذعان داشت: این دانشجویان در کنار تحصیل، به حرفه آموزی نیز مشغول هستند و در هر رشته تحصیلی کلاس های آموزشی فراگیری مشاغل را هم برگزار می کنند.

طباطبایی در ادامه به امکانات و برنامه هایی که دانشگاه آزاد اسلامی یزد برای دانشجویان در نظر گرفته اشاره و اظهار داشت: یکی از امتیازات ویژه برای دانشجو، پرداخت تسهیلات از بانک های مختلف برای پرداخت بدون مشکل شهریه هایشان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

40 درصد رشد پذیرش در دانشگاه آزاد اسلامی یزد در سال تحصیلی جدید

40 درصد رشد پذیرش در دانشگاه آزاد اسلامی یزد در سال تحصیلی جدید