مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 مهر 1398 ساعت 08:572019-10-16اقتصادي

سازندگان مسکن راضی به پیش فروش نیستند


رییس انجمن انبوه سازان استان همدان با تأکید بر اصلاح قانون پیش فروش مسکن گفت: سازندگان مسکن راضی به پیش فروش نیستند چرا که در قانون پیش فروش حقشان ضایع شده است.

- محمدصادق پارسامهر در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه به علت مشکلاتی که در سالهای قبل در بحث پیش فروش به وجود آمده بود، قوه قضاییه قانون پیش فروش آپارتمانها را مطرح و تصویب کرد، افزود: این قانون معضلاتی را برای انبوه سازان ایجاد کرده است به طوریکه تعداد زیادی از افرادی که اقدام به پیش خرید مسکن می کنند، پول سازندگان را پرداخت نمی کنند.

وی تصریح کرد: براساس قانون کسانی که پروانه ساختمانی اخذ می کنند، شهرداری موظف است به تعداد واحدها پیش سند صادر کند که سازنده برای پیش فروش باید در دفترخانه رسمی بخشی را به نام خریدار کند.

پارسامهر با بیان اینکه سازندگان درگیر خریداران هستند، افزود: هدف از پیش فروش تسهیل روند ساخت وساز است اما سازندگان برای اخذ وام مسکن هم باید رضایت تک تک خریداران را بگیرد و تعداد زیادی از خریداران هم بعد از پرداخت بخشی از پول مابقی را پرداخت نمی کنند و سازنده باید چندین سال دوندگی کند تا بتواند سندش را به نام خود برگرداند.

رییس انجمن انبوه سازان استان همدان با اشاره به اینکه در حال حاضر ساخت و ساز مسکن در همدان اوضاع خوبی دارد، یادآور شد: با توجه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سازندگان مسکن راضی به پیش فروش نیستند

سازندگان مسکن راضی به پیش فروش نیستند