مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 مهر 1398 ساعت 08:222019-10-16حوادث

افزایش 25 درصدی مرگ زنان براثر سوءمصرف مواد مخدر در قزوین


مدیرکل پزشکی قانونی استان قزوین گفت: مرگ های ناشی از سوءمصرف مواد مخدر در شش ماه نخست سال جاری نسبت به سال گذشته با افزایش 14 درصدی روبه رو بوده و در این میان مرگ زنان 25 درصد افزایش داشته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی اداره کل پزشکی قانونی استان قزوین، بهزاد ولی زاده مدیرکل پزشکی قانونی استان قزوین با اشاره به آمار مرگ های ناشی از سوءمصرف مواد مخدر در قزوین، تصریح کرد: در شش ماهه نخست سال جاری 39 نفر، براثر عوارض ناشی از سوءمصرف مواد مخدر در استان جان خود را از دست دادند؛ این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته که آمار تلفات مواد مخدر 34 نفر بود، 7/14 درصد افزایش یافته است.

مدیرکل پزشکی قانونی استان قزوین اظهار کرد: کل تلفات مواد مخدر 34 نفر مرد و پنج نفر زن بودند که بر اساس آمارهای موجود تعداد مردان نسبت به مدت مشابه سال قبل 6/9 درصد افزایش و تعداد زنان 25 درصد افزایش داشته است.

وی در ادامه با اشاره به مرگ براثر تصادفات، یادآور شد: طبق آمار درگذشتگان و مصدومان ناشی از تصادف در شش ماه نخست سال جاری، سه هزار و 844 نفر مصدوم شدند و 161 نفر در اثر تصادف جان خود را از دست دادند که از این تعداد 113 مرد و 48 زن بودند.

ولی زاده خاطرنشان کرد: آمار متوفیات تصادفات شش ماهه نسبت به آمار سال گذشته که 172 نفر بود، کاهش 3/6 درصدی داشته است؛ همچن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 25 درصدی مرگ زنان براثر سوءمصرف مواد مخدر در قزوین

افزایش 25 درصدی مرگ زنان براثر سوءمصرف مواد مخدر در قزوین