مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 مهر 1398 ساعت 08:002019-10-16دانش

سازمان تامین اجتماعی 950 میلیار تومان به دانشگاه علوم پزشکی تهران بدهکار است


رییس دانشگاه علوم پزشکی تهران گفت: شریک خوش قول دانشگاه علوم پزشکی تهران؛ تامین اجتماعی ، 950 میلیارد تومان به این دانشگاه بدهکار است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگز اری دانشجو، عباسعلی کریمی رییس دانشگاه علوم پزشکی تهران صبح امروز 24 مهر ماه در مراسم آغاز سال تحصیلی 99-98 که در دانشگاه تهران با حضور رییس جمهور آغاز شد در بخشی از صحبت های خود گفت: آقای دکتر روحانی من که امروز به عنوان رییس دانشگاه علوم پزشکی تهران اینجا ایستاده ام 11 ماه پیش برای یکی از شرکایم کار کردم این شریک خوش قول 950 میلیارد تومان به من بدهکار است.

وی ادامه داد: 500 میلیارد تومان آن پول دارو و تجهیزات پزشکی است، قانون من در دانشگاه علوم پزشکی تهران این است که هیچ مریضی از بیمارستان بیرون نرود و این موضوع ربطی به امروز هم ندارد، 31 سال پیش که من در همدان رییس یک بیمارستان بودم آنجا نیز اعتقاد من این بود که مریض به خاطر تجهیزات بیمارستان نباید از بیمارستان برود.

رییس دانشگاه علوم پزشکی تهران خاطر نشان کرد: ولی ما در حال حاضر 500 میلیارد تومان پول دارو و تجهیزات از این شریک خوش قول، خوش گفتار، گریزپای غیر قابل روییت به نام تامین اجتماعی طلب داریم، شما راه حلی بگویید که ما چطور بیرون نفرستیم، البته بازم هم نمی فرستیم، مقداری به ما کمک کنید تا این شریک خوش قول ما خوش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سازمان تامین اجتماعی 950 میلیار تومان به دانشگاه علوم پزشکی تهران بدهکار است

سازمان تامین اجتماعی 950 میلیار تومان به دانشگاه علوم پزشکی تهران بدهکار است