مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 مهر 1398 ساعت 07:222019-10-16دانش

ایستگاه تحقیقاتی پرورش بوقلمون در دانشگاه تبریز راه اندازی شد


فرزین شهبازی، عضو هیئت علمی دانشکده کشاورزی دانشگاه تبریز در این ارتباط در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، از ایجاد ایستگاه تحقیقاتی خلعت پوشان پرورش بوقلمون به صورت کاملا ارگانیک در دانشگاه تبریز خبر داد و گفت: - عضو هیئت علمی دانشکده کشاورزی دانشگاه تبریز گفت: برای اولین بار در ایستگاه تحقیقاتی خلعت پوشان دانشگاه تبریز پرورش بوقلمون به صورت کاملا ارگانیک صورت گرفت.

فرزین شهبازی، عضو هیئت علمی دانشکده کشاورزی دانشگاه تبریز در این ارتباط در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، از ایجاد ایستگاه تحقیقاتی خلعت پوشان پرورش بوقلمون به صورت کاملا ارگانیک در دانشگاه تبریز خبر داد و گفت: این کار برای اولین به صورت کاملا ارگانیک و با چرای آزاد صورت می گیرد.

شهبازی مطرح کرد: با توجه به پتانسیل بالای اراضی ایستگاه خلعت پوشان در راستای تولید محصولات زراعی، باغی و دامی، در صورت حمایت امکان توسعه و بهره برداری بیشتر وجود دارد.

عضو هیئت علمی دانشکده کشاورزی دانشگاه تبریز اظهار کرد: به تحقیقات زیادی در مورد فواید گوشت بوقلمون در تغذیه انسان انجام گرفته و از آن به عنوان یکی ازسالم ترین گوشت های مورد مصرف انسان یاد شده است، حدود 65 درصد گوشت بوقلمون سفید و در ناحیه سینه و 35 درصد آن قرمز و مربوط به ناحیه ران ها است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایستگاه تحقیقاتی پرورش بوقلمون در دانشگاه تبریز راه اندازی شد

ایستگاه تحقیقاتی پرورش بوقلمون در دانشگاه تبریز راه اندازی شد