مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 مهر 1398 ساعت 07:192019-10-16سياسي

وجود طرح جامع گردشگری استان سمنان ضروری است


معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان یکی از کمبودهای بخش گردشگری را نبود برنامه مدون و منسجم برشمرد و گفت: وجود طرح جامع گردشگری استان سمنان یکی از الزامات مهم است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حشمت الله عسگری صبح چهارشنبه در جلسه بررسی پروژه های پیشران و محرک بخش گردشگری استان به میزبانی استانداری سمنان ضمن بیان اینکه گردشگری به عنوان یکی از هشت اولویت اصلی استان مورد تأکید استانداری است، ابراز داشت: یکی از کمبودهای بخش گردشگری، نبود برنامه مدون و منسجم است لذا برای تحقق این مهم تعدادی طرح پیشران برای تحریک، توسعه و ارتقاء گردشگری در نظر گرفته شد.

وی ضمن بیان اینکه وجود طرح جامع گردشگری استان سمنان یکی از الزامات مهم است، افزود: ارائه یک برنامه عملیاتی و تدوین اولویت زمان بندی شده برای تسریع در اجرای این طرح ها، از اهداف این جلسه محسوب می شود که سازمان مدیریت و برنامه ریزی باید راهکاری را در نظر گیرد تا جهت گیری برنامه های مالی حوزه گردشگری در شهرستان های استان در راستای اجرای این طرح های پیشران و محرک باشد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان بابیان اینکه هدفمند کردن بودجه های بخش گردشگری برای ایجاد تحرک قابل قبول در بخش زیربنایی و تأمین مالی سرمایه گذاری در دستور کار است، ابراز داشت: در خصوص تعداد طرح ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وجود طرح جامع گردشگری استان سمنان ضروری است

وجود طرح جامع گردشگری استان سمنان ضروری است