مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 مهر 1398 ساعت 07:122019-10-16دانش

مهلت بارگذاری و ارسال طرح های مشترک ایران و ترکیه تمدید شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، براساس اعلام مرکز همکاری های علمی و بین المللی وزارت علوم، محققین و اعضای هیئت علمی شاغل در دانشگاه ها، - مرکز همکاری های علمی و بین المللی وزارت علوم مهلت بارگزاری و ارسال طرح های مشترک ایران و ترکیه را تا 6 آبان ماه تمدید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، براساس اعلام مرکز همکاری های علمی و بین المللی وزارت علوم، محققین و اعضای هیئت علمی شاغل در دانشگاه ها، پژوهشگاه ها و موسسات آموزشی یا تحقیقاتی وابسته به وزارت علوم که با یکی از محققین و اعضای هیئت علمی مراکز تحقیقاتی یا دانشگاه های ترکیه ای پروپوزال مشترک تهیه کرده اند تا ششم آبان ماه نسبت به بارگذاری این طرح ها در وبگاه های اعلام شده فرصت دارند.

براساس این گزارش، با راه اندازی وبگاه های ویژه بارگذاری طرح های مشترک علمی ایران و ترکیه از تاریخ 28 تیرماه98، امکان حمایت از این طرح ها عملیاتی شد.

بعد از طی روال داوری توسط کمیته های داوری طرفین، طرح های نهایی توسط کمیته ای مشترک انتخاب خواهند شد.

در آماده سازی فرم پروپوزال مشترک محققان باید به این موارد توجه داشته باشند که مجری ایرانی طرح حتما عضو هیئت علمی یکی از دانشگاه ها و پژوهشگاه ها یا مراکز تحقیقاتی وابسته به وزارت عتف باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهلت بارگذاری و ارسال طرح های مشترک ایران و ترکیه تمدید شد

مهلت بارگذاری و ارسال طرح های مشترک ایران و ترکیه تمدید شد