مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 مهر 1398 ساعت 06:472019-10-16اقتصادي

اعضای تعاونی های مسکن دیگر نگران آورده خود نباشند


معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از حل مشکل مالی تعاونی های مسکن خبر داد و گفت: با طرحی که در قالب همکاری با بانک توسعه تعاون دنبال خواهیم کرد تامین مالی منظم پروژه های مسکن تضمین و اعضای تعاونی های مسکن خانه دار می شوند.

- محمد کبیری در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: تعاونی های مسکن همواره با مشکل نبود نظارت اعضا بر آنها و عدم تامین مالی منظم پروژه روبه رو بودند.

خوشبختانه با سامانه ای که طراحی کردیم این مشکل مرتفع شده و امکان نظارت اعضا بر تعاونی های مسکن و ضمانت تامین مالی منظم پروژه ها به وجود آمده است.

وی افزود: در قالب تفاهم نامه ای که با بانک توسعه تعاون منعقد کردیم در صورتی که اعضای تعاونی مسکن نتوانند آورده خود را تکمیل یا سهمشان را پرداخت کنند بانک وارد عمل شده و این مبلغ را می پردازد با این کار پروژه متوقف یا طولانی نمی شود و این مبلغ در قالب تسهیلات از اعضا گرفته می شود و متقاضی پولش را به بانک می پردازد.

درواقع بانک تامین مالی پیمانکار را برعهده می گیرد تا پروژه با سرعت پیش برود.

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در ادامه با تاکید بر حمایت از استارت آپ ها و شرکتهای دانش بنیان در حوزه تعاون، گفت: وزارت تعاون از استارت آپ هایی که در قالب تعاون توسط دانشجویان تشکیل شود به طور ویژه حمایت می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعضای تعاونی های مسکن دیگر نگران آورده خود نباشند

اعضای تعاونی های مسکن دیگر نگران آورده خود نباشند