مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 مهر 1398 ساعت 06:452019-10-16اجتماعي

زائران یزدی اربعین حسینی از مرز چذابه تردد کنند


معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار یزد گفت: با توجه به اینکه امکان ارائه خدمات حمل و نقل برای زائران یزدی در مرز مهران وجود ندارد، لازم است علاقه مندان به زیارت عتبات عالیات از مرز چزابه برای خروج از کشور استفاده کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دریافت خبر ایسنا، محسن صادقیان در رابطه با پیگیری سفر زائرین اربعین حسینی با ناوگان حمل و نقل جاده ای، گفت: امکان ارائه خدمات حمل و نقلی برای زائرین یزدی در مرز مهران وجود ندارد.

وی با تشکر از زحمات تمامی دست اندرکاران حمل و نقل زائرین اربعین حسینی، رانندگان، شرکت های حمل و نقلی و مدیرکل و پرسنل زحمتکش اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان از مردم استان خواست که برای سفر اربعین از مرز چزابه برای خروج از کشور عبور کنند.

صادقیان ادامه داد: با توجه به این که مرز چزابه برای زائرین استان یزد در نظر گرفته شده لذا برنامه ریزی برای جابجایی زائر ان فقط برای این مرز با ناوگان مسافربری استان انجام شده است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار در پایان خاطرنشان کرد: در چند روز گذشته برخی از زائرین با اتوبوس به مرز مهران سفر کرده اند و با توجه به موارد گفته شده و تمرکز ناوگان استان در مرز چزابه، امکان ارائه خدمات حمل و نقل در مرزهای دیگر و مرز مهران وجود ندارد و برای اینکه زائر ان در برگشت دچار مشکل ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زائران یزدی اربعین حسینی از مرز چذابه تردد کنند

زائران یزدی اربعین حسینی از مرز چذابه تردد کنند