مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 مهر 1398 ساعت 06:412019-10-16اقتصادي

شناسایی 441 میلیارد ریال جرائم مالیاتی قابل وصول در خراسان جنوبی


مدیرکل امور مالیاتی خراسان جنوبی گفت: حدود 441 میلیارد ریال جرائم مالیاتی قابل وصول در استان وجود دارد که با توجه به فرصت قانونی، باید در اسرع وقت پیگیری و تعیین تکلیف شوند.

- مهدی نباتی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: مالیات، کارکردهای بسیار زیادی در بهینه سازی ساختارهای اجرایی و اقتصادی دارد و ادارات امور مالیاتی به عنوان مجری قوانین مالیاتی، مسئول شناسایی و نظارت بر فعالیتهای اقتصادی و وصول مالیات بر اساس اسناد و مدارک تعیین شده در قوانین و دستورالعمل های ابلاغی هستند.

وی افزود: نحوه هزینه کرد مالیات وصول شده که در قالب هزینه های جاری و عمرانی در اختیار سایر دستگاه های اجرایی قرار می گیرد، برای تکمیل چرخه اقتصادی و توسعه ساختارهای مولد و پویا بسیار مهم تر است و می تواند نقش اساسی در افزایش فرهنگ تمکین مالیاتی در بین فعالان اقتصادی و رونق کسب و کار و تولید ایفا کند.

مدیرکل امور مالیاتی خراسان جنوبی بیان کرد: بر اساس آمار واصله، حدود 441 میلیارد ریال جرائم مالیاتی قابل وصول در استان وجود دارد که با توجه به فرصت قانونی، باید در اسرع وقت پیگیری و تعیین تکلیف شوند.

نباتی افزود: باتوجه به مهلت بخشودگی 100 درصد جرائم قابل بخشش تا پایان مهرماه سال جاری و اطلاع رسانی گسترده در این خصوص، متأسفانه استقبال مناسبی از این فرصت ویژه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناسایی 441 میلیارد ریال جرائم مالیاتی قابل وصول در خراسان جنوبی

شناسایی 441 میلیارد ریال جرائم مالیاتی قابل وصول در خراسان جنوبی