مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 مهر 1398 ساعت 06:172019-10-16سياسي

نام سوسن و سنبل را جایگزین نام مقدس شهیدان نکنیم


جانشین فرمانده سپاه کربلا با انتقاد از حذف نام شهدا در برخی معابر ساری گفت: نباید با سهل انگار نام شهیدان را از کوچه حذف و نام های سوسن و سنبل را جایگزین کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سرهنگ حسین محمد رضایی صبح چهارشنبه در جلسه کنگره بزرگداشت چهارهزار شهید بسیجی استان با گرامیداشت ایام اربعین حسینی با اشاره به جانفشانی ها در دوران دفاع مقدس اظهار داشت:در زمان دفاع مقدس عراقی ها با همه بضاعت و امکاناتی که در اختیار خود داشتند دفاع را برای جبهه انقلاب اسلامی سخت کردند زیرا امکانات آنها بیش از امکانات ما بود اما انقلاب ما با همین امکانات اندک توانست بر دشمن غلبه کند و به آنها بفهماند قدرت ایران سرآمد تمام قدرت ها در منطقه است.

جانشین فرماندهی سپاه کربلا مازندران در ادامه با بیان اینکه پیروزی های متعدد با حضور بسیج نصیب جبهه انقلاب اسلامی شد؛ خاطرنشان کرد: اگر بسیج نبود واقعا این پیروزی انقلاب اسلامی امکان پذیر نبود چرا که مردم با پای خودشان آمدند و به فرموده مقام معظم رهبری؛ بسیج عصاره ملت هست.

وی با اشاره به اینکه در آن شرایط دشوار اعم از کارگر؛ کارمند؛ دانش آموز و دانشجو تحت یک ساختار بعنوان بسیج مستضعفین شکل گرفته بودند؛ عنوان کرد: بسیج مستضعفین این عظمت را برای ملت ما ایجاد کردند که بعد از 40 سال؛ همه به قدرت انقلاب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نام سوسن و سنبل را جایگزین نام مقدس شهیدان نکنیم

نام سوسن و سنبل را جایگزین نام مقدس شهیدان نکنیم