مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 مهر 1398 ساعت 06:132019-10-16اقتصادي

سرمایه گذاران بومی در اولویت طرح های گردشگری سمنان


معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان با اشاره به تلاش مجموعه استان برای جذب سرمایه گذران و واگذاری برخی پروژه ها در بخش گردشگری گفت: اولویت با سرمایه گذران بومی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا-حشمت الله عسگری در جلسه بررسی پروژه های پیشران و محرک بخش گردشگری استان سمنان اظهار کرد: در بحث جذب سرمایه گذاران و حمایت از طرح های سرمایه گذاری گردشگری، اولویت با سرمایه گذاران بومی است و لذا باید همه کمک کنند تا ملاحظات اجتماعی و موانعی که بر سر راه آنها قرار می گیرد، برطرف شود.

وی از گردشگری به عنوان یکی از هشت اولویت اصلی استان نام برد و افزود: یکی از کمبودهای بخش گردشگری، نبود یک برنامه مدون و منسجم بود، لذا جهت تحقق این مهم تعدادی طرح پیشران برای تحریک، توسعه و ارتقاء گردشگری در نظر گرفته شد.

وی با اشاره به بررسی پروژه های پیشران و محرک بخش گردشگری استان خاطرنشان کرد: هدفمند کردن بودجه های بخش گردشگری در جهت ایجاد تحرک قابل قبول در بخش زیربنایی و تامین مالی سرمایه گذاری از اهداف این جلسه است.

وی بر لزوم اجرای طرح های هدفگذاری شده تاکید و تصریح کرد: باید کمک کنیم در خصوص تعداد طرح های تجمیع شده، اجماع و اتفاق نظر صورت گرفته و با مشارکت حداکثری اعضا پیگیر تحقق این طرح ها باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرمایه گذاران بومی در اولویت طرح های گردشگری سمنان

سرمایه گذاران بومی در اولویت طرح های گردشگری سمنان