مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 مهر 1398 ساعت 06:112019-10-16سياسي

تذکر به حناچی درباره خیریه امام رضا(ع)


روز سه شنبه شهربانو امانی، عضو شورای شهر تهران، یک بار دیگر یکی از ابهامات سال های مدیریت محمدباقر قالیباف در شهرداری تهران را از انبوه پرونده های روی زمین مانده در شورا بیرون کشید و خواستار پاسخگویی درباره واگذاری 10 زمین و کمک 60 میلیاردی به یک خیریه شد؛ - خیریه ای که همسر قالیباف و یکی از اعضای شورای سابق، عضو هیات مدیره آن هستند و در این سال ها که شورا و شهرداری تهران به آن کمک می کرد، هیچ گاه گزارشی قطعی و شفاف درباره میزان کمک هایی که به این خیریه شده، ارائه ندادند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه شرق در ادامه نوشت: خانم مشیراستخاره چندسالی مشاور شهردار تهران در امور بانوان بود و هیچ گاه تمایلی به ارائه گزارش به شورای شهر یا گفت وگو با رسانه ها نداشت.

او در این سال ها طرح های حمایت از زنان سرپرست خانوار و هبه را اجرا می کرد که هیچ گاه گزارشی از نتایج آن رسانه ای نشد اما حرف نزدن با رسانه ها دلیل بر تیترنشدن نمی شود و او در این چند سال به واسطه عملکردی که جای سؤال زیادی دارد، بارها در رسانه ها مورد سؤال قرار گرفت.

او در خیریه ای به نام امام رضا عضو است.

خیریه ای که در فروردین سال 93 به ثبت رسیده و به جز زهرا مشیر سایر اعضای هیات مدیره اش در آن زمان افرادی رسانه ای نبودند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تذکر به حناچی درباره خیریه امام رضا(ع)

تذکر به حناچی درباره خیریه امام رضا(ع)