مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 مهر 1398 ساعت 06:052019-10-16ورزشي

تغییر ساعت کار مجموعه های گردشگری اصفهان در پاییز وزمستان


ساعت کار مجموعه های گردشگری اصفهان از اول آبان تا 20 اسفند امسال اعلام شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ مدیرعامل شرکت توسعه مجتمع های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان گفت: شهر رویاها از اول آبان تا 20 اسفندماه 98 روزهای شنبه تا سه شنبه ویژه اردوها خواهد بود و روزهای چهارشنبه، پنج شنبه، جمعه و روزهای تعطیل از ساعت 10 صبح تا 23 پذیرای شهروندان است.

علی معینی افزود: ساعت فعالیت تله کابین صفه هم شنبه تا چهارشنبه از ساعت 16 تا 24 و روزهای پنج شنبه، جمعه و تعطیل هم از ساعت 10 تا 24 خواهد بود.

وی گفت: سالن های بولینگ و بیلیارد صفه هم روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت 15 تا 24 اما پنج شنبه، جمعه و روزهای تعطیل از ساعت 10 تا 24 در اختیار شهروندان است.

معینی، ساعت کار تله سیژ ناژوان را در تمام روزهای هفته از ساعت 11 صبح تا غروب آفتاب اعلام کرد و گفت: زیپ لاین و پل معلق صفه نیز شنبه تا چهارشنبه از ساعت 16 تا 24 و روزهای پنج شنبه، جمعه و روزهای تعطیل از ساعت 8 صبح تا 24 آماده پذیرش شهروندان و گردشگران است.

وی افزود: کارتینگ رویاها هم روزهای شنبه تا سه شنبه از ساعت 17 تا 22 و روزهای چهارشنبه، پنج شنبه، جمعه و تعطیل نیز از ساعت 10 تا 23 در اختیار شهروندان و مسافران است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تغییر ساعت کار مجموعه های گردشگری اصفهان در پاییز وزمستان

تغییر ساعت کار مجموعه های گردشگری اصفهان در پاییز وزمستان