مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 مهر 1398 ساعت 05:542019-10-16اقتصادي

پرداخت 2000 مورد تسهیلات به مددجویان کهگیلویه و بویراحمد


مدیر امور شعب صندوق قرض الحسنه امداد ولایت کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت: 2091 مورد تسهیلات خودکفایی و کارگشایی از محل اعتبارات صندوق قرض الحسنه امداد ولایت کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد به مددجویان این نهاد و سایر اقشار نیازمند در شش ماهه نخست سال جاری پرداخت شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج، علی نادری، مدیر امور شعب صندوق قرض الحسنه امداد ولایت کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت: این صندوق باهدف پرداخت تسهیلات قرض الحسنه به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد و سایر نیازمندان تأسیس شده است.

  وی با اشاره به اینکه در نیمه نخست سال جاری 2091 مورد تسهیلات به مددجویان کمیته امداد و سایر اقشار نیازمند کهگیلویه و بویراحمد پرداخت شده است، افزود: میزان تسهیلات پرداخت شده از محل اعتبارات صندوق قرض الحسنه امداد ولایت در سال جاری 12 میلیارد و 438 میلیون تومان است.

  نادری با اشاره به اینکه توسعه سنت قرض الحسنه از سیاست های اصلی کمیته امداد در راه اندازی صندوق امداد ولایت است، گفت: راه اندازی این صندوق یکی از اقدامات اساسی کمیته امداد به منظور پرداخت تسهیلات سریع تر و آسان تر به مددجویان و افراد نیازمند است.

  وی بابیان اینکه یکی از راهکارهای مهم کمیته امداد برای کاهش مشکلات اقشار آسیب پذیر پرداخت تسهیلات قرض الحسنه کارگش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت 2000 مورد تسهیلات به مددجویان کهگیلویه و بویراحمد

پرداخت 2000 مورد تسهیلات به مددجویان کهگیلویه و بویراحمد