مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 مهر 1398 ساعت 05:242019-10-16اقتصادي

گوشت یخی به جای گوشت گرم!


با کاهش قیمت گوشت قرمز گرم در بازار، تب و تاب عرضه گوشت های منجمد فروکش کرده و دیگر خبری از صف های طولانی و ازدحام مردم برای خرید گوشت منجمد نیست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این روزها با وجود اینکه متقاضی گوشت منجمد در بازار کم شده، اما عرضه آن همچنان انجام می شود و گاهی در یخچال فروشگاه های بزرگ می ماند.

این امر باعث شده برخی برخی افراد سودجو این گوشت های منجمد را خریداری کرده و با توجه به تفاوت قیمت 20 تا 30 هزار تومانی، آن را بجای گوشت گرم در رستورانها و یا تهیه فرآورده های گوشتی مورد استفاده قرار دهند.

حتی عنوان می شود در برخی موارد برخی قصابی های متخلف نیز سراغ این کار می روند و گوشت یخی آب شده را به جای گوشت گرم عرضه می کنند و یا آن را چرخ کرده و به عنوان گوشت چرخ شده به مصرف کننده می فروشند.

حسن آمویی رییس اتحادیه قصابان کرمانشاه در گفت و گو با ایسنا با بیان اینکه قصابی های معتبر به هیچ عنوان چنین تخلفی را انجام نمی دهند، گفت: در هر صنفی افراد متخلف وجود دارد و ممکن است عده ای متخلف در لباس قصاب اقدام به عرضه گوشت یخی به جای گوشت گرم کنند.

آمویی اظهار کرد: نمی توان گفت در قصابی ها هیچ تخلفی رخ نمی دهد زیرا ما به تعداد همه قصابی های شهر نیروی بازرس نداریم که آنها را رصد کنیم و ممکن است در این بین تخلفاتی هم صورت گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گوشت یخی به جای گوشت گرم!

گوشت یخی به جای گوشت گرم!