مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 مهر 1398 ساعت 05:152019-10-16اقتصادي

تغییری در محل آبگیر پروژه بن - بروجن داده نمی شود


استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به تخریب محل آبگیر بن به بروجن در هفته گذشته، گفت: این طرح با قوت خود اجرا می شود و تغییری در محل آبگیر داده نمی شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روابط عمومی استانداری، اقبال عباسی عصر روز سه شنبه در نشست با معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت اظهار کرد: طرح آبرسانی بن به بروجن مصوبه 2 دولت را دارد و با برخورداری از 80 درصد پیشرفت فیزیکی از اولویت های چهارمحال و بختیاری به شمار می رود.

وی ادامه داد: پس از اینکه آبگیر طرح از سوی برخی افراد استان همجوار به صورت غیرقانونی تخریب شد، برای رفع این مشکل مقرر شد استان اصفهان امنیت محل آبگیر را تامین کند.

عباسی تصریح کرد: این طرح با قوت خود اجرا می شود و تغییری در محل آبگیر داده نمی شود.

استاندار چهارمحال و بختیاری در ادامه با اشاره به مشکل تامین آب در شهرک های صنعتی استان، افزود: تلاش شود از محل های مختلف تامین آب صنایع انجام شود.

عباسی، ایجاد مشوق برای سرمایه گذاران بخش خصوصی در شهرک های صنعتی استان را از دیگر اولویت‎های صنعت استان دانست و گفت: مشوق ها باید لحاظ شود تا سرمایه‎گذاران ترغیب به اجرای طرح‎های خود در این استان شوند.

وی خاطرنشان کرد: در همین راستا هر جایی که نیاز به تخصیص بودجه برای ارائه زمین ارزان تر به سرمایه گذاران باشد، کمک می کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تغییری در محل آبگیر پروژه بن - بروجن داده نمی شود

تغییری در محل آبگیر پروژه بن - بروجن داده نمی شود