مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 مهر 1398 ساعت 05:102019-10-16سياسي

خودداری سیاستمداران جمهوری خواه از همکاری درباره استیضاح ترامپ


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، نانسی پلوسی ، رییس مجلس نمایندگان آمریکا و رهبران حزب دموکرات تصمیم گرفته اند برگزاری رأی گیری عمومی در این مجلس در خصوص تحقیقات استیضاح از دونالد ترامپ ، - رسانه های آمریکا گزارش داده اند مجلس نمایندگان این کشور فعلاً قصد ندارد در خصوص تحقیقات استیضاح از رییس جمهور آمریکا در صحن عمومی این مجلس رأی گیری کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، نانسی پلوسی ، رییس مجلس نمایندگان آمریکا و رهبران حزب دموکرات تصمیم گرفته اند برگزاری رأی گیری عمومی در این مجلس در خصوص تحقیقات استیضاح از دونالد ترامپ ، رییس جمهور آمریکا را معلق کرده اند.

پایگاه پولیتیکو این خبر را به نقل از منابعی در کنگره آمریکا گزارش داده و افزوده این تصمیم ممکن است در مقاطع زمانی دیگر مورد ارزیابی مجدد قرار بگیرد.

کاخ سفید و برخی از سیاستمداران جمهوری خواه با توجه به اینکه نمایندگان دموکرات بدون رأی گیری در مجلس نمایندگان تحقیقات استیضاح از ترامپ را آغاز کرده اند از همکاری با این تحقیقات خودداری کرده اند.

روز سه شنبه وزارت دفاع آمریکا اعلام کرد قادر نخواهد بود اسنادی که مجلس نمایندگان درباره تحقیقات استیضاح ترامپ خواسته را در اختیار این نهاد قرار دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خودداری سیاستمداران جمهوری خواه از همکاری درباره استیضاح ترامپ

خودداری سیاستمداران جمهوری خواه از همکاری درباره استیضاح ترامپ