مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 مهر 1398 ساعت 05:102019-10-16اجتماعي

شروع موج بازگشت زوار اربعین / افزایش 30 برابری ترافیک محورهای کرمانشاه


رییس پلیس راه استان کرمانشاه با اشاره به شروع موج بازگشت زوار اربعین، از افزایش 30 برابری ترافیک در محورهای استان نسبت به روزهای عادی سال خبر داد.

- شروع موج بازگشت زوار "اربعین"/ افزایش 30 برابری ترافیک محورهای کرمانشاه رییس پلیس راه استان کرمانشاه با اشاره به شروع موج بازگشت زوار اربعین، از افزایش 30 برابری ترافیک در محورهای استان نسبت به روزهای عادی سال خبر داد.

سرهنگ مراد حیدری در گفت و گو با ایسنا با اشاره به شروع موج بازگشت زوار از روز گذشته، گفت: در حال حاضر محورهای برگشت نسبت به محورهای رفت ترافیک پررنگ تری دارد.

وی افزود: حجم تردد هم اکنون در محورهای برگشت نیمه سنگین اما روان است و در مسیر های رفت به سمت مرز خسروی و محورهای منتهی به استان ایلام و مرز مهران ترافیک به نسبت سبک تر است.

حیدری با اشاره به بازگشایی مرز خسروی در اربعین امسال، گفت: این امر موجب افزایش 360 درصدی ترافیک این محور در اربعین امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته شده است.

وی افزود: همچنین ترافیک محورهای منتهی به استان ایلام و مرز مهران نیز در اربعین امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته با افزایش 45 درصدی ترافیک مواجه بود.

حیدری خاطرنشان کرد: در حال حاضر حجم ترافیک در محورهای منتهی به مرز خسروی و جاده های منتهی به استان ایلام و مرز مهران نسبت به روزهای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شروع موج بازگشت زوار اربعین / افزایش 30 برابری ترافیک محورهای کرمانشاه

شروع موج بازگشت زوار اربعین / افزایش 30 برابری ترافیک محورهای کرمانشاه