مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 مهر 1398 ساعت 04:532019-10-16پزشكي

اعزام تیم درمانی یزد با محوله 150میلیون تومانی دارو به کربلا


رییس سازمان بسیج جامعه پزشکی یزد با اشاره به اعزام 44 نفر از کادر درمانی موکب وابسته به دانشگاه علوم پزشکی یزد و سازمان بسیج جامعه پزشکی استان به کربلا، - گفت: بیش از 150 میلیون تومان دارو نیز برای نیازهای زائران اربعین حسینی به عراق ارسال شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر جواد قادری اردکانی از اعزام 44 نفر از کادر درمانی موکب حضرت علی ابن موسی رضا(ع) به کربلای معلی خبر داد و اظهار کرد: این کاروان که وابسته به دانشگاه علوم پزشکی یزد و سازمان بسیج جامعه پزشکی است شامل 20 نفر پزشک عمومی و متخصص، 22 نفر پرستار و تعدادی کارشناس داروخانه و فیزیوتراپیست است.

وی افزود: این تیم درمانی از دیروز سه شنبه 23 مهر تا روز بعد از اربعین یعنی یکشنبه 28 مهر به مدت شش روز در شهر کربلا مقابل سید جوده عمود 1405 مستقر و خدمتگزار زائران هستند.

رییس سازمان بسیج جامعه پزشکی یزد با بیان این که بیش از 150 میلیون تومان دارو نیز برای زائران حسینی ارسال شده است، تصریح کرد: هر ساله بحث پیاده روی اربعین شور بیشتری پیدا می کند و یکی از مشکلات و نیازهای افراد به خاطر جمعیت زیاد، نیازهای درمانی زائران است و در ادامه نیز شاهد اعزام تیم تخصصی دانشگاه علوم پزشکی به عراق خواهیم بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعزام تیم درمانی یزد با محوله 150میلیون تومانی دارو به کربلا

اعزام تیم درمانی یزد با محوله 150میلیون تومانی دارو به کربلا