مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 مهر 1398 ساعت 04:382019-10-16اجتماعي

تخلیه فوری 6 فضای آموزشی در قروه/کلنگ زنی مدرسه 12 کلاسه


معرفی 14 مدرسه شهرستان قروه به مدیریت بحران در کنار تخلیه فوری 6 فضای آموزشی از جمله مواردی بودند که در شورای آموزش و پرورش قروه که با کلنگ زنی یک مدرسه به پایان رسید، - عنوان شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، شامگاه سه شنبه نشست شورای آموزش و پرورش قروه با محوریت بررسی وضعیت مدارس تخریبی با حضور رییس نوسازی مدارس کردستان و رییس خیرین مدرسه ساز کردستان در حالی برگزار شد که خبر از وضعیت بحرانی 14 مدرسه در شهرستان داده شد.

رییس آموزش و پرورش شهرستان قروه در این نشست با بیان اینکه علاوه بر معلم و محتوای درسی، فضای آموزشی هم در یادگیری تأثیرگذار است، اظهار داشت: از مجموع 190 فضای آموزشی در قروه 14 مدرسه در قالب مدیریت بحران معرفی شده اند که از این تعداد 6 مدرسه دستور تخلیه فوری در سال جای و آینده خورده اند و 8 مورد دیگر هم قابل استفاده مشروط هستند.

به گفته جعفر عبدالملکی در حال حاضر مدارسی که دستور تخلیه فوری دارند انتقال دانش آموزان به دیگر مدارس و یا مکان های مناسب صورت گرفته و در واقع با این وضعیت تعدادی از مدارس چرخشی شده و همچنین به ناچار در کلاس ها تعداد دانش آموزان بالا رفته است.

در ادامه این نشست مدرسه 12 کلاسه شهرک دانش در قروه کلنگ زنی شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخلیه فوری 6 فضای آموزشی در قروه/کلنگ زنی مدرسه 12 کلاسه

تخلیه فوری 6 فضای آموزشی در قروه/کلنگ زنی مدرسه 12 کلاسه