مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 مهر 1398 ساعت 21:152019-10-15دانش

انتقال آب خزر؛ تخریب جنگل های هیرکانی و تهدیدی بر معیشت اقتصادی مردم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو ، بحث انتقال آب دریاچه خزر به فلات مرکزی ایران سالهاست که مورد مناقشه بین مسئولان و تصمیم گیران سطح کلان بوده است؛ - عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد گفت: انتقال آب دریاچه یا رودخانه های بزرگ موجب تخریب محیط زیست هم در مبدا و هم در اراضی زراعی و جنگل ها، رودخانه ها مقصد شده و تاثیر مخربی بر معیشت اقتصادی مردم خواهد گذاشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو ، بحث انتقال آب دریاچه خزر به فلات مرکزی ایران سالهاست که مورد مناقشه بین مسئولان و تصمیم گیران سطح کلان بوده است؛ هفته پیش بود که کمیته فنی اداره کل منابع طبیعی مازندران با طرح انتقال آب خزر به کویر مخالفت کرد اما خبرهای منتشر شده حاکی از آن است که عیسی کلانتری رییس سازمان محیط زیست با طرح انتقال آب دریای خزر به فلات مرکزی ایران موافقت کرده است.

عبدالرضا بابایی عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد واحد مازندران با بیان اینکه انتقال آب خزر تنها یک موضوع بین استانی نیست، بلکه موضوعی ملی و منطقه ای است، گفت: بدون شک دریاچه خزر متعلق به تمام ایرانیان و کشورهای ساحلی خزر بوده و اقدامات غیرعلمی و نادرست نه تنها مردم مناطق مختلف در ایران را دچار آسیب خواهد کرد بلکه این طرح غلط موجب تغییر در شرایط اقلیمی منطقه می شود! وی در ادامه با ضمن تاکید بر من


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقال آب خزر؛ تخریب جنگل های هیرکانی و تهدیدی بر معیشت اقتصادی مردم

انتقال آب خزر؛ تخریب جنگل های هیرکانی و تهدیدی بر معیشت اقتصادی مردم