مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 مهر 1398 ساعت 18:222019-10-15ورزشي

نخستین شکست مربی بلژیکی با تیم ملی/ طلسم بحرین یقه ویلموتس را هم گرفت


تیم ملی ایران در سومین دیدار خود در مقدماتی جام جهانی قطر با یک گل مغلوب بحرین شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دو تیم فوتبال ایران و بحرین در مرحله مقدماتی جام جهانی 2022 قطر از ساعت 20 در بحرین به مصاف هم رفتند که این دیدار در پایان با برتری یک بر صفر بحرین خاتمه یافت تا نخستین شکست شاگردان ویلموتس در مقدماتی جام جهانی قطر رقم بخورد.

تک گل این دیدار را حردان از روی نقطه پنالتی در دقیقه 65 به ثمر رساند.

نیمه اول تیم ملی ایران بازی را هجومی تر آغاز کرد و توپ و میدان را در اختیار داشت اما تا 10 دقیقه اول نتوانست موقعیت جدی را ایجاد کند و چند فرصت نصفه و نیمه روی دروازه میزبان به وجود آورد که با بی دقتی مهاجمان به هدر رفت.

پس از این، شاگردان ویلموتس جلوتر آمدند و قصد این را داشتند که از قلب خط دفاعی بحرین به این تیم ضربه بزنند اما آفسایدگیری به موقع بحرینی ها، محبی و انصاری فرد را ناکام گذاشت.

در دقیقه 17 و روی پاس زیبای طارمی، بالاخره حاجی صفی موفق شد از تله آفساید میزبان عبور کند اما ضربه بی دقت این بازیکن، بهترین فرصت تیم ملی را به هدر داد.

پس از این فرصت، این بحرینی ها بودند که توپ و میدان را در اختیار گرفتند و در فاصله دقیقه 30 تا 35، سه فرصت خوب گلزنی هم روی دروازه ایران ایجاد کردند که مهاجمان این تیم با بی دقتی، این موقعیت ها را از دست دادند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نخستین شکست مربی بلژیکی با تیم ملی/ طلسم بحرین یقه ویلموتس را هم گرفت

نخستین شکست مربی بلژیکی با تیم ملی/ طلسم بحرین یقه ویلموتس را هم گرفت