مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 مهر 1398 ساعت 18:222019-10-15سياسي

سه شنبه های پاک در بافت تاریخی ابرکوه با دستان مهربان شهر یاران


به همت بخش خدمات شهری شهرداری ابرکوه، پویش مردمی «شهر یار» در سه شنبه های هر هفته با حضور دوستداران محیط زیست و اقشار مختلف مردم کلید خورد.

- به همت بخش خدمات شهری شهرداری ابرکوه، پویش مردمی شهر یار در سه شنبه های هر هفته با حضور دوستداران محیط زیست و اقشار مختلف مردم کلید خورد.

سید علیرضا رسولی در گفت وگو با خبرنگار ایسنا از راه اندازی پویش مردمی شهر یار در سه شنبه هر هفته در راستای پاک سازی، بهسازی و نظافت بافت تاریخی شهر ابرکوه خبر داد و گفت: این پویش به منظور مشارکت دادن مردم و سازمان های مردم نهاد در امور شهری، استارت زده شد.

وی ابراز کرد: یکی از مؤلفه های اصلی در توسعه یافتگی شهرها توجه به زیبایی و بهبود سیمای بصری شهرها و مناطق گردشگری است که با آغاز به کار پویش مذکور، هر هفته یکی از مسیرهای گردشگری، معابر بافت تاریخی یا حریم جاذبه های گردشگری و بناهای تاریخی با همراهی مردم، از وجود انواع زباله پاک سازی می شود.

وی ادامه داد: هدف شهرداری از راه اندازی این پویش، تنها جمع آوری و نظافت کوچه ها و معابر نیست بلکه تلاش دارد در یک حرکت فرهنگی، تلنگری را در موضوع پاکیزه نگه داشتن شهر و جمع آوری زباله، وارد کرده تا عموم مردم به حساسیت و اهمیت موضوع واقف شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سه شنبه های پاک در بافت تاریخی ابرکوه با دستان مهربان شهر یاران

سه شنبه های پاک در بافت تاریخی ابرکوه با دستان مهربان شهر یاران