مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 مهر 1398 ساعت 17:272019-10-15حوادث

سارق مسلح در درگیری با پلیس زاهدان به هلاکت رسید


فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: درگیری مسلحانه سارقان خودرو با تکاوران پلیس شهرستان زاهدان منجر به هلاکت یکی از سارقان و کشف خودروی سرقتی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار محمد قنبری اظهار داشت: ساعت 21 و 44 دقیقه شب گذشته، برابر اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر وقوع یک فقره سرقت مسلحانه خودرو در یکی از خیابان های شهر زاهدان بلافاصله عوامل انتظامی به محل اعزام شدند.

وی افزود: در تحقیقات اولیه ماموران مشخص شد یک دستگاه پژو 405 با چهار نفر سرنشین با سد کردن راه یک دستگاه نیسان آبی رنگ و تهدید راننده با اسلحه گرم خودروی مذکور را سرقت کرده و از محل متواری شدند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان بیان کرد: ماموران پلیس بلافاصله وارد عمل شده و با استفاده از شیوه، شگردها و فناوری های نوین خودروی نیسان را که به همراه پژو 405 در مسیر زاهدان به خاش در حال تردد بود شناسایی کردند.

وی ادامه داد: ماموران خودروهای مذکور را تحت تعقیب قرار داده و در حوالی پاسگاه جون آباد شهرستان زاهدان به رانندگان این خودروها دستور ایست دادند.

سردار قنبری اظهارداشت: خودروها بدون توجه به دستور ایست به سرعت خود افزوده و به طرف ماموران تیراندازی کردند که با واکنش پلیس مواجه شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سارق مسلح در درگیری با پلیس زاهدان به هلاکت رسید

سارق مسلح در درگیری با پلیس زاهدان به هلاکت رسید