مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 مهر 1398 ساعت 16:552019-10-15سياسي

دشمنان فرجامی جز خفت و گرفتاری در کمین گاه مدافعان امنیت ندارند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، در پی اقدام موفق و شگفت انگیز سازمان اطلاعات سپاه در دستگیری روح الله زم سرشبکه کانال ضدانقلاب و معاند آمدنیوز سرلشکر محمد باقری رییس ستاد کل نیرو های مسلح در پیامی این دستاورد بزرگ را به فرمانده کل سپاه پاسداران .

- رییس ستادکل نیرو های مسلح در پیامی نوشت: جبهه دشمن در میدان های دشمنی از جمله در عرصه نبرد نرم و جنگ روانی، فرجامی جز خفت و گرفتار شدن در کمین گاه های اراده ایمانی و انقلابی پاسداران و مدافعان حریم امنیت و آرامش این سرزمین مقدس ندارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، در پی اقدام موفق و شگفت انگیز سازمان اطلاعات سپاه در دستگیری روح الله زم سرشبکه کانال ضدانقلاب و معاند آمدنیوز سرلشکر محمد باقری رییس ستاد کل نیرو های مسلح در پیامی این دستاورد بزرگ را به فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تبریک گفت.

متن پیام به این شرح است: بسم الله الرحمن الرحیم سردار فرمانده محترم کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سرلشکر پاسدار برادر حسین سلامی با سلام و تحیات.

اقدام موفق حرفه ای و شگفت انگیز سازمان اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در فریب و غافلگیری و شکار سرشبکه کانال ضد انقلاب، معاند و وابسته آمد نیوز که اقتدار اطلاعاتی جمهوری اسلامی ایران را در برابر سرویس های اطلاعا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمنان فرجامی جز خفت و گرفتاری در کمین گاه مدافعان امنیت ندارند

دشمنان فرجامی جز خفت و گرفتاری در کمین گاه مدافعان امنیت ندارند