مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 مهر 1398 ساعت 16:352019-10-15سياسي

نیاز 2500 خانوار اردبیلی به وسایل ضروری زندگی


معاون امور خانواده کمیته امداد امام استان اردبیل گفت: طبق برآوردهای اولیه بیش از دو هزار و پانصد خانواده در استان اردبیل نیازمند وسایل ضروری زندگی هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علیرضا حسین نژاد بعد از ظهر سه شنبه در نشست با اعضای ستاد امور حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اردبیل عنوان کرد: با برآوردهای انجام یافته بیش از دو هزار و 500 خانوار در استان اردبیل که تحت پوشش کمیته امداد نیز هستند به وسایل ضروری زندگی نیاز دارند.

به گفته وی برای تأمین لوازم ضروری زندگی مددجویانی که تحت پوشش کمیته امداد هستند از ابتدای سال جاری در حدود 300 قلم لوازم ضروری زندگی تهیه و تأمین شده است.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام استان اردبیل یادآور شد: طبق بررسی های انجام یافته تأمین لوازم ضروری زندگی برای خانوارهایی که در حواشی شهر و مناطق محروم ساکن هستند در اولویت قرار دارد.

حسین نژاد با دعوت از خیران برای حمایت از نیازمندان تحت پوشش کمیته امداد، افزود: به منظور کاهش فقر و محرومیت زدایی نیازمند تداوم مشارکت های مردمی و همراهی دستگاه های اجرایی هستیم.

وی ادامه داد: با توجه به ساده زیست بودن مددجویان چنانچه وسایل مهم ضروری این خانواده ها تأمین شود ادامه زندگی نیز برای آنان با کیفیت بهتری امکان پذیر خواهد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیاز 2500 خانوار اردبیلی به وسایل ضروری زندگی

نیاز 2500 خانوار اردبیلی به وسایل ضروری زندگی