مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 مهر 1398 ساعت 16:302019-10-15فرهنگي

برگزیدگان مرحله استانی جشنواره قصه گویی یزد معرفی شدند


آیین اختتامیه مرحله استانی بیست و دومین جشنواره قصه گویی استان یزد در مجتمع فرهنگی هنری کانون پرورش فکری یزد برگزار شد و برگزیدگان و راه یافتگاه به مراحل منطقه ای و ملی معرفی شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مراسم اختتامیه مرحله استانی بیست و دومین جشنواره بین المللی قصه گویی روز سه شنبه در یزد برگزار شد و برگزیدگان در سه بخش پدربزرگ ها و مادربزرگ ها، زنان و مردان بالای 18 سال و دختران و پسران 12 تا 18 معرفی شدند.

این جشنواره از 16 مهر ماه جاری با نشست های تخصصی قصه گویی آغاز شد و پس از گذشت شش روز از برگزاری این جشنواره، با رأی هیئت داوران در بخش های مختلف، برگزیدگان و راه یافتگان به مرحله بعد معرفی شدند.

.

در بخش پدربزرگ ها و مادربزرگ ها، اشرف ابراهیمی با قصه قصه گویی کلاسیک ، محمد کارگر شورکی با قصه چلچراغ و طیبه جلال پور با قصه کل عنایت و پند درویش به ترتیب اول تا سوم شدند و از جمع 10 شرکت کننده در این بخش، جواز حضور در مرحله ملی را کسب کردند.

در بخش دختران و پسران، زهرا لازمی با قصه بلندترین صدای دنیا ، هانیه اعتمادیان با قصه دزدی که خر شد و ساغر دهقان با قصه آدم کوچولوی گرسنه اول تا سوم شدند و به مرحله ملی جشنواره قصه گویی راه یافتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزیدگان مرحله استانی جشنواره قصه گویی یزد معرفی شدند

برگزیدگان مرحله استانی جشنواره قصه گویی یزد معرفی شدند