مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 مهر 1398 ساعت 15:132019-10-15سياسي

پرسش های دانشجویان اسپانیایی از سفیر ایران در مادرید


به دعوت اینیگو ناواررو، رییس دانشکده حقوق دانشگاه«Comillas» مادرید، حسن قشقاوی سفیر ایران در اسپانیا در نشستی با حضور دانشجویان رشته حقوق و روابط بین الملل این دانشگاه در خصوص اصول و مبانی سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران و نیز تحولات منطقه ای و بین المللی .

- به دعوت اینیگو ناواررو، رییس دانشکده حقوق دانشگاه Comillas مادرید، حسن قشقاوی سفیر ایران در اسپانیا در نشستی با حضور دانشجویان رشته حقوق و روابط بین الملل این دانشگاه در خصوص اصول و مبانی سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران و نیز تحولات منطقه ای و بین المللی به ایراد سخنرانی پرداخت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا ، حسن قشقاوی در این نشست با اشاره به سابقه دیرینه400 ساله روابط دیپلماتیک میان ایران و اسپانیا، مناسبات طرفین را مطلوب و رو به رشد توصیف کرد.

این دیپلمات ارشد کشورمان ،همچنین ضمن تشریح جنگ های مختلف قدرت های وقت با ایران طی 300 سال گذشته و جدا شدن بخش هایی از سرزمین ایران، استقلال کشور چه از نظر سیاسی و حفظ سرزمین ها از تجاوز بیگانه (به خصوص در جریان جنگ تحمیلی) را مهمترین دستآورد انقلاب اسلامی برشمرد.

وی در ادامه پیشرفت های علمی و تکنولوژیک ایران با توجه به تحریم های همه جانبه آمریکا در زمینه فن آوری صلح آمیز هسته ای، نانو و .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرسش های دانشجویان اسپانیایی از سفیر ایران در مادرید

پرسش های دانشجویان اسپانیایی از سفیر ایران در مادرید