مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 مهر 1398 ساعت 15:032019-10-15اقتصادي

ثبت نام 103 هزار سرپرست خانوار در طرح مقاوم سازی خانه های روستایی آذربایجان غربی


مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان غربی گفت: از ابتدای طرح مقاوم سازی تاکنون 103 هزار سرپرست خانوار از اهالی روستاهای آذربایجان غربی در این طرح ثبت نام کرده اند.

- محمود بدلی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار کرد: سالانه 200 هزار خانه روستایی در کشور  نوسازی و مقاوم سازی می شود که سهم آذربایجان غربی از این آمار 12 هزار واحد در سال است.

وی افزود: ساخت مسکن برای اقشار کم درآمد، بنا به فرمان امام (ره) توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و تحقق مشارکت های مردمی در رفع نیازهای جامعه است.

مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان غربی خاطرنشان کرد: ایجاد مقاومت لازم برای مقابله با تلفات در حوادثی نظیر زلزله و حفظ زمین های زراعی و طبیعی مهمترین هدف اجرای طرح مقاوم سازی و نوسازی مسکن روستایی بوده و اجرای آن نیازمند همراهی بیشتر روستانشینان است.

وی تصریح کرد: از نظر بنیاد مسکن هر واحد مسکونی که در ساخت آن مشخصات کامل فنی آیین نامه 2800 مقررات ملی ساختمان رعایت نشود، مسکن غیرمقاوم نامیده می شود و نیازمند مقاوم سازی است.

بدلی با اشاره به ثبت نام اهالی روستانشینان استان اظهار کرد: از ابتدای طرح مقاوم سازی تاکنون 103 هزار سرپرست خانوار از اهالی روستاهای آذربایجان غربی در این طرح ثبت نام کرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت نام 103 هزار سرپرست خانوار در طرح مقاوم سازی خانه های روستایی آذربایجان غربی

ثبت نام 103 هزار سرپرست خانوار در طرح مقاوم سازی خانه های روستایی آذربایجان غربی