مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 مهر 1398 ساعت 13:052019-10-15اقتصادي

صدور بیش از سه هزار و 738 جلد سند روستایی


با صدور سه هزار و 738 جلد سند روستایی در سال گذشته 66 درصد از اماکن روستایی در استان فارس سند دار شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، مرکز فارس، عطاءالله زمانی با اشاره به ماموریت اصلی بنیاد در محرومیت زدایی و زدودن غبار محرومیت از چهره روستا ها و مناطق محروم، گفت: این بنیاد در استان فارس و در شهرستان ها از هیچ کوششی برای رفع موانع توسعه روستایی و رفع محرومیت در مناطق روستایی فروگذار نکرده است.

وی بر لزوم اتمام کار مرمت یا احداث واحد های مسکونی آسیب دیده در حوادث که مالکان آن ها تسهیلات دریافت کرده اند، تاکید و افزود: بنیاد مسکن در این زمینه با مشارکت بانک های عامل تسهیلات ویژه برای اتمام فعالیت واحد های نیمه تمام پرداخت می کند.

زمانی همچنین به فعالیت های عمران روستایی سال گذشته این نهاد اشاره و عنوان کرد: سال 97 با احتساب اعتبارات ملی و استانی 627 پروژه بهسازی روستایی را با اعتبار 72 میلیارد تومانی به پایان رساندیم؛ که سهم قیر در سال 97 برای بهسازی معابر روستایی، 42 میلیارد تومان بود.

مدیرکل بنیاد مسکن فارس افزود: سال گذشته سه هزار و 738 جلد سند روستایی و دو هزار و 329 جلد سند شهری برای واحد های مسکونی شهر های زیر 25 هزار نفر صادر شد و در مجموع تاکنون 66 درصد از اماکن روستایی فارس سند دار شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور بیش از سه هزار و 738 جلد سند روستایی

صدور بیش از سه هزار و 738 جلد سند روستایی