مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 مهر 1398 ساعت 12:362019-10-15دانش

برنامه مرکز مشاوره دانشگاه تهران برای پیشگیری از خودکشی


همایش پیشگیری از خودکشی در جوانان، به مناسبت هفته سلامت روان از سوی مرکز مشاوره دانشگاه تهران برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مرکز مشاوره دانشگاه تهران با همکاری دفتر مرکزی مشاوره و سلامت وزارت علوم، تحقیقات و فناوری سازمان امور دانشجویان کشور، اقدام به برگزاری همایش یک روزه با موضوع پیشگیری از خودکشی در جوانان به مناسبت هفته سلامت روان کرد.

در این مراسم که با حضور دکتر صدیقی، معاون وزیر و رییس سازمان امور دانشجویان وزارت علوم؛ دکتر حبیبا، معاون دانشجویی دانشگاه تهران و جمعی از متخصصان و صاحبنظران حوزه سلامت روان برگزار شد، ابتدا حمید پیروی، رییس مرکز مشاوره دانشگاه ضرورت برگزاری، اهداف و محورهای این همایش را بیان و بر ضرورت حساس سازی ذهنی مسئولان و آحاد جامعه نسبت به لزوم اجرای برنامه های پیشگیری از خودکشی و تجمیع نیروها و هم افزایی اقدامات سازمان های متولی امور جوانان در حوزه پیشگیری از خودکشی تاکید کرد.

دکتر صدیقی ، معاون وزیر و رییس سازمان امور دانشجویان وزارت علوم نیز ضمن اشاره به چالش ها و مشکلات جمعیت دانشجویی بر برنامه ریزی در حوزه پیشگیری و ارائه خدمات سلامت محور تاکید کرد.

برپایی سه پنل تخصصی درباره سبب شناسی، پیشگیری و مداخلات اخلاقی و قانونی خودکشی با حضور مسئولان سازمان ها و دستگاه های متولی سلامت از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه مرکز مشاوره دانشگاه تهران برای پیشگیری از خودکشی

برنامه مرکز مشاوره دانشگاه تهران برای پیشگیری از خودکشی