مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 مهر 1398 ساعت 12:112019-10-15ورزشي

سرپرستی که فدراسیون تنیس را شخم زد/ ماموریت برگزاری مجمع است یا تغییرات؟


چهارمین تغییر در فدراسیون تنیس توسط سرپرستی که وظیفه اش چیز دیگری بود، انجام شد تا ابهامات در مورد ماموریت وی بیشتر شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، اختلافات مجموعه وزارت ورزش با مجید شایسته رییس سابق فدراسیون تنیس اگر چه هیچگاه به صورت علنی عنوان نشد اما با پایان یافتن دوره 4 ساله ریاست شایسته و تعلل برای برگزاری انتخابات این فدراسیون خود را بیش از پیش نشان داد.

با پایان یافتن زمان ثبت نام کاندیداهای انتخابات تنیس و با وجود سه کاندیدا داورزنی معاون وزیر ورزش و جوانان از تک کاندیدا بودن مجمع تنیس و لغو آن خبر داد.

بدعتی عجیب که در مورد سایر فدراسیون ها عملی نشد و در همان روزها بود که فدراسیون تک کاندیدای شمشیربازی انتخابات خود را برگزار کرده و باقرزاده مجددا بر صندلی ریاست نشست.

با انتخاب احمد نامنی به عنوان سرپرست فدراسیون تنیس، مجید شایسته عملا از گود کنار رفت اما این پایان ماجرا نبود چرا که به نظر می رسید تیم همکار وی در فدراسیون هم به زودی حذف خواهند شد.

مدیر روابط عمومی فدراسیون، نایب رییس و رییس کمیته بین المللی فدراسیون یکی پس از دیگری تغییر کردند و در پایان نوبت به دبیر فدراسیون رسید.

هرچند انتخاب فرشاد صفتی از کارشناسان باسابقه تنیس به عنوان دبیر این فدراسیون احتمال ماموریت جهت دار سرپرست در برکناری تمام افراد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرپرستی که فدراسیون تنیس را شخم زد/ ماموریت برگزاری مجمع است یا تغییرات؟

سرپرستی که فدراسیون تنیس را شخم زد/ ماموریت برگزاری مجمع است یا تغییرات؟