مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 مهر 1398 ساعت 11:532019-10-15دانش

لامپ آنتی باکتریال هزینه بیمارستان ها را برای ضدعفونی کردن حذف می کند


جعفر معصومی اندبیل، دانش آموخته دانشگاه آزاد قزوین در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، با اشاره به تولید لامپ آنتی باکتریال با نور مریی گفت: - دانش آموخته دانشگاه آزاد قزوین گفت: لامپ آنتی باکتریال با نور مریی بدون داشتن زیان برای انسان، تمام هزینه هایی که بیمارستان ها تاکنون برای ضدعفونی کردن انجام می دادند را حذف می کند.

جعفر معصومی اندبیل، دانش آموخته دانشگاه آزاد قزوین در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، با اشاره به تولید لامپ آنتی باکتریال با نور مریی گفت: با ثبت این اختراع، ایران به عنوان دومین کشور دارنده این تکنولوژی در جهان معرفی شده است.

معصومی اندبیل با اشاره به اختراع مطرح کرد: هنگام مطالعات بیوشیمی، نقش نور و سنتز در گیاهان، مولکول هایی مشاهده کردم که طیف نوری خاصی را جذب می کردند و درون باکتری ها جای داشتند.

دانش آموخته دانشگاه آزاد قزوین تصریح کرد: پس از آزمایش های بیشتر با طیف نور مریی و در بازه زمانی خاص، میکروب کشی با نور مریی را یافتم.

اثبات این موضوع در مجامع دانشگاهی کشور بدون ساخت نمونه اولیه ممکن نبود به همین دلیل یک نسخه را ارائه کردم که در بخش میکروبیولوژی دانشگاه شهید بهشتی تهران و با حضور دو نفر از دانشیاران این مرکز روی انواع باکتری های عفونت زای بیمارستانی مورد آزمای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لامپ آنتی باکتریال هزینه بیمارستان ها را برای ضدعفونی کردن حذف می کند

لامپ آنتی باکتریال هزینه بیمارستان ها را برای ضدعفونی کردن حذف می کند