مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 مهر 1398 ساعت 11:522019-10-15سياسي

160 هزار خودرو در پارکینگ های ویژه اربعین پارک شده است


دبیر کمیته زیرساخت ستاد مرکزی اربعین با اشاره به اینکه 160 هزار خودرو در پارکینگ های ویژه اربعین پارک شده است، گفت: مشکلی برای تأمین پارکینگ زائران وجود ندارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از رادیو اربعین، مجید عبداللهی بابیان اینکه بیشترین آمار ترددها مربوط به حوزه بازگشت زائران اربعین است، اظهار داشت: در حال حاضر 160 هزار خودرو در پارکینگ های ویژه اربعین در مرزهای چهارگانه کشور پارک شده است.

وی با اشاره به اینکه در پارکینگ مهران 32 هزار خودرو مستقر است، افزود: این پارکینگ تا چهار هزار خودرو دیگر ظرفیت دارد و با توجه به آغاز سفرهای بازگشت زائران اربعین مشکلی در این مرز برای پارک خودرو وجود ندارد.

دبیر کمیته زیرساخت ستاد مرکزی اربعین بابیان اینکه حجم زیادی از خودروها در مرز مهران در پارکینگ های شخصی پارک شده است، تصریح کرد: در مرز شلمچه هم اکنون 25 هزار و 800 دستگاه خودرو پارک شده و پارکینگ شلمچه تا سقف 30 هزار خودرو ظرفیت دارد.

عبداللهی گفت: در مرز چذابه 15 هزار خودرو پارک شده است و پارکینگ جنوبی این مرز تا سقف 20 هزار خودرو ظرفیت دارد و این در حالی است که در مرز خسروی 23 هزار خودرو پارک شده است و حداکثر ظرفیت این پارکینگ 40 هزار خودرو است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

160 هزار خودرو در پارکینگ های ویژه اربعین پارک شده است

160 هزار خودرو در پارکینگ های ویژه اربعین پارک شده است