مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 مهر 1398 ساعت 11:262019-10-15اقتصادي

پیش بینی تولید 40تن ماهی خاویاری در مزارع پرورشی هرمزگان


معاون آبزی پروری شیلات هرمزگان با بیان اینکه امسال15هزار قطعه ماهیان خاویاری در استخرهای پرورش ماهی ذخیره سازی شده است گفت: پیش بینی می شود امسال شاهد تولید40تن ماهی خاویاری باشیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، عبدالرسول دریایی با اشاره به وضعیت مطلوب پرورش ماهی ماهیان خاویاری در استان هرمزگان گفت: این شمار ماهیان خاویاری در 13 مزرعه پرورش ماهی هرمزگان ذخیره سازی شده است.

وی با اشاره به اینکه تا پایان سال 40 تن ماهی خاویاری در استان تولید می شود، پیش بینی کرد در سال آینده نیز 100 تن ماهی خاویاری در استان تولید و به بازارهای داخلی عرضه شود دریایی با اشاره به رشد خوب ماهیان خاویان در اقلیم و شرایط آب و هوایی استان هرمزگان گفت: ماهی خاویاری گونه فیل ماهی در این استان در سال اول پرورش به 5 کیلو و در سال دوم به 12 کیلو می رسد.

معاون آبزی پروری اداره کل شیلات هرمزگان با بیان اینکه اکنون در چهار شهرستان حاجی آباد، رودان،بندرعباس و میناب ماهیان خاویاری پرورش داده می شود گفت: باراه اندازی هر مزرعه پرورش ماهی خاویاری برای حداقل 10 نفر شغل ایجاد می شود این مقام مسئول افزود: چهار گونه گونه اوزون برون، فیل ماهی و سیبری و قره برون در این مزارع پرورش داده می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی تولید 40تن ماهی خاویاری در مزارع پرورشی هرمزگان

پیش بینی تولید 40تن ماهی خاویاری در مزارع پرورشی هرمزگان