مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 مهر 1398 ساعت 11:202019-10-15اقتصادي

رعایت استاندارد برای تولید کالا ها ضروریست


معاون عمرانی استانداری رعایت استاندارد برای تولید کالا ها را ضروری دانست وگفت: با کارگاه های غیر مجاز در این زمینه برخورد خواهد شد.

- مرکز کرمانشاه، مهرداد سالاری در همایشی که صبح امروز (23 مهر) به مناسبت هفته ملی استاندارد برگزار شد، اظهار داشت: داشتن استاندارد برای هرکالا علاوه برحقوق مصرف کننده که جزء حقوق شهروندی محسوب می شود، حقوق تولید کننده را نیز تامین می کند و باعث سود آوری در دراز مدت خواهد شد.

وی افزود: با توجه به بازار صادراتی که برای محصولات ایرانی وجود دارد، ضرورت دارد کیفیت کالا بالا برود که خوشبختانه تولید کنندگان ما سعی می کنند کالا هایی ارائه دهند که قابلیت ارائه به بازار جهانی را داشته باشند.

سالاری به وقوع زلزله سال 96 در استان و اقدامات و نظارت های اداره کل استاندارد در بازسازی ها اشاره کرد و گفت: در زلزله دوسال پیش خیلی از ساختمان ها استاندارد لازم را نداشتند و دیدیم که زلزله باعث تخریب و آسیب رساندن به 107 هزار واحد مسکونی شد، اما در زلزله های بعدی شاهد بودیم که حتی یک واحد بازسازی شده آسیب ندید چرا که در رعایت استاندار های ساخت وساز دقت و نظارت لازم وجود داشت.

معاون عمرانی استانداری با اشاره به ضرورت برخورد با تولید کنندگان غیر مجاز گفت: برخورد با کارگاه های تولیدی غیر مجاز حمایت از تولید کنندگان ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رعایت استاندارد برای تولید کالا ها ضروریست

رعایت استاندارد برای تولید کالا ها ضروریست