مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 مهر 1398 ساعت 11:182019-10-15اقتصادي

سهم 33 هزار میلیارد تومانی حقوق از بودجه سال آینده


رییس سازمان برنامه وبودجه کشور گفت: سال آینده حداقل 33 هزار میلیارد تومان به عنوان افزایش حقوق بین شاغلان و بازنشسته ها توزیع می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدباقر نوبخت در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: 13 هزار میلیارد تومان پاداش بازنشستگی و 6000 میلیارد تومان برای همسان سازی حقوق بازنشستگان نیز تصویب شده است.

وی با تأکید بر توجه دولت بر پرداخت حقوق و مزایای پرسنلی، تصریح کرد: در شرایط تحریم های بی نظیر علیه کشور، امسال 13 هزار میلیارد تومان مطالبات گندم کاران به صورت کامل پرداخت شد.

رییس سازمان برنامه وبودجه کشور اضافه کرد: همچنین بر اساس تبصره 14 قانون بودجه، دولت باید یارانه سه دهک معادل 4 میلیون نفر را قطع کند که وزارت رفاه مسئولیت شناسایی و حذف این خانوارها را برعهده دارد.

نوبخت این مهم را بسیار حساس دانست و گفت: به نظر می رسد حذف یارانه غیرنیازمندان کار دشواری است و باید دقیق انجام شود.

وی همچنین ارزیابی خدمات پساسیل در لرستان را از اهداف سفر خود برشمرد و اضافه کرد: تاکنون بیش از 7000 میلیارد تومان برای جبران خسارات و 8000 میلیارد تومان نیز توسط نظام بانکی پرداخت شده است.

رییس سازمان برنامه وبودجه کشور ادامه داد: 1125 میلیارد تومان تسهیلات و 2950 میلیارد تومان اعتبارات و کمک بلاعوض نیز در لرستان پرداخت شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سهم 33 هزار میلیارد تومانی حقوق از بودجه سال آینده

سهم 33 هزار میلیارد تومانی حقوق از بودجه سال آینده